أيمن العرباوى
البعيد عن العين بعيد عن القلب 15

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي
أيمن العرباوى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.


منتدى أيمن العرباوى إسلاميات وبرامج والعاب وصور ومواقف ونكت وأقسام أخرى التى تفضلها
 
الرئيسيةالأحداثالمنشوراتالتسجيلدخولكونكر تهييس
المواضيع الأخيرة
» موقع gslink مصارى
البعيد عن العين بعيد عن القلب Emptyالخميس 18 أبريل 2019 - 19:46 من طرف Admin

» لعبة جاتا 2018 للتحميل روابط شغالة مباشر ويحجم خيالى GTA IV PC Version 2018
البعيد عن العين بعيد عن القلب Emptyالجمعة 10 أغسطس 2018 - 13:35 من طرف Admin

» 10 طرق تجعل حياتك أسهل بهذه الطرق .. تعلم وفكر واستمر !!
البعيد عن العين بعيد عن القلب Emptyالإثنين 2 يوليو 2018 - 18:45 من طرف Admin

» كيف تصنع اشياء من حاجات تافهة
البعيد عن العين بعيد عن القلب Emptyالإثنين 2 يوليو 2018 - 18:32 من طرف Admin

» حل مشكلة امتلاء القرص c الحل الشامل و الأكيد مع توفير الكثير من المساحة
البعيد عن العين بعيد عن القلب Emptyالإثنين 2 يوليو 2018 - 18:28 من طرف Admin

» باقى مين !!.؟ حكاية مؤثرة
البعيد عن العين بعيد عن القلب Emptyالإثنين 2 يوليو 2018 - 18:26 من طرف Admin

» ماذا بعد الموت تصوير
البعيد عن العين بعيد عن القلب Emptyالإثنين 2 يوليو 2018 - 18:23 من طرف Admin

» أغرب 9 معلومات عن جسم الإنسان لن تخطر على بالك بالتفصيل
البعيد عن العين بعيد عن القلب Emptyالإثنين 2 يوليو 2018 - 18:20 من طرف Admin

» يقال دائماً من 'سابع المستحيلات' فهل تعرف الستة الباقيات 6 لا تعرف عنها اى شئ
البعيد عن العين بعيد عن القلب Emptyالإثنين 2 يوليو 2018 - 18:18 من طرف Admin

» نغمة اسلامية | الصلاة والسلام عليك يا حبيب رب العالمين !!!
البعيد عن العين بعيد عن القلب Emptyالإثنين 2 يوليو 2018 - 18:10 من طرف Admin

» القصيدة المقبولة | أخير خلق الله محمد صلى الله عليه وسلم !!
البعيد عن العين بعيد عن القلب Emptyالإثنين 2 يوليو 2018 - 18:09 من طرف Admin

» أقوى رنة ونغمة أطفال جميلة | نغمة مرتفعة جدا جدا !!
البعيد عن العين بعيد عن القلب Emptyالإثنين 2 يوليو 2018 - 18:01 من طرف Admin

» جدول لمن ترك رفع الاثقال ويريد العودة له مع اشكال التدريب لسليم !
البعيد عن العين بعيد عن القلب Emptyالإثنين 2 يوليو 2018 - 17:58 من طرف Admin

» خطوات بسيطة لن تصدق حل مشكلة توقف التصفح واليوتيوب والفيس بوك وظهور علامة القفل
البعيد عن العين بعيد عن القلب Emptyالإثنين 2 يوليو 2018 - 17:56 من طرف Admin

» كابتن طائرة يغير رأيه أثناء الهبوط بسبب الرياح
البعيد عن العين بعيد عن القلب Emptyالإثنين 2 يوليو 2018 - 17:51 من طرف Admin

» نغمة مرتفعة جدا ابا الانبياء صوت لمشارى بن راشد العفاسي elarabaway
البعيد عن العين بعيد عن القلب Emptyالإثنين 2 يوليو 2018 - 17:50 من طرف Admin

» copy cd نسخ اسطوانة صوت
البعيد عن العين بعيد عن القلب Emptyالإثنين 2 يوليو 2018 - 17:47 من طرف Admin

» إصنع بنفسك اقوى Power bank للهاتف يمكنك إستعماله
البعيد عن العين بعيد عن القلب Emptyالإثنين 2 يوليو 2018 - 17:45 من طرف Admin

» أعلى 10 روابط استخداما ... جربهم الان
البعيد عن العين بعيد عن القلب Emptyالأحد 1 يوليو 2018 - 2:45 من طرف Admin

» روابط لينكاوى
البعيد عن العين بعيد عن القلب Emptyالأحد 1 يوليو 2018 - 2:33 من طرف Admin

دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 1471 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو ahmed fadl فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 945 مساهمة في هذا المنتدى في 565 موضوع
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية google      

قم بحفض و مشاطرة الرابط أيمن 0181911842 على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط أيمن العرباوى على موقع حفض الصفحات

 

 البعيد عن العين بعيد عن القلب

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
BOSYCAT
عضو مشارك
عضو مشارك
BOSYCAT

احترام قوانين المنتدى : 75%

نقاط : 42263

البعيد عن العين بعيد عن القلب Empty
مُساهمةموضوع: البعيد عن العين بعيد عن القلب   البعيد عن العين بعيد عن القلب Emptyالثلاثاء 19 مايو 2009 - 10:05

يقول المثل: البعيد عن العين بعيد عن القلب ،ويقول مثل اخر:ابعد حبه تزيد محبه ويقول مثل اخر:خلك بعيد حبك يزيد هل لاحظتم تناقض المثلين؟؟؟؟

فهذا يؤكد ان البعيد عن حياتك وعن مجال رؤيتك هو بعيد عن قلبك … بمعنى انك ستنساه وهذا يؤكد انه كي تزداد غلاتك عند الاخرين فيجب ان تبتعد قليلا عنهم حتي يشعرون بقيمة وجودك في حياتهم فايهما نصدق وبايهما نعمل ؟

هل نحن مجبورون على ان نبتعد كي نزداد قيمه في قلوب اناس عجزوا عن الشعور باهميتنا ووجودنا ،لاننا كنا اكثر قربا من اللازم ؟؟

قد نشتاق نعم …ونحن الى كل ما امسى بعيدا عنا ولكن حنيننا يكون لاشياء كانت قريبه منا وافتقدناها حين بعدت ..افتقدناها لاننا كنا نشعر بوجودها بجانبنا نحتاجها فنبحث عن ضالتنا ان هي غابت..

اما ان لم نكن نشعر بوجودها وقيمتها وهي قريبه منا فإننا بالتأكيد لن نشعر بغيابها حين تبتعد..

فهل للعين قلب يبصر القريب منها فيعشقه ؟؟ ويفتقد البعيد عنها وينساه .؟ هل دائما الي بعيد عن عينك بعيد عن قلبك؟ وهل دائما البعيد عنك غالي وعزيز؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
الزعيم "صاحب المنتدى"
الزعيم
Admin

رقم لعضوية : 1
احترام قوانين المنتدى : 100%

نقاط : 47201

البعيد عن العين بعيد عن القلب Empty
مُساهمةموضوع: رد: البعيد عن العين بعيد عن القلب   البعيد عن العين بعيد عن القلب Emptyالثلاثاء 19 مايو 2009 - 23:21

والله أولا الموضوع روعة
بس أنا الان محتار هل أقرب من حبيبى ولا ابعد عشان المحبة تزيد وازاى أبعد ولا أقرب منه
أرجو الافادة ولكم جزيل الشكر

AA
البعيد عن العين بعيد عن القلب 93657
اختر توقعيك من هنا

Ayman Elarabaway
[size=10]البعيد عن العين بعيد عن القلب Awz3[/size]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
BOSYCAT
عضو مشارك
عضو مشارك
BOSYCAT

احترام قوانين المنتدى : 75%

نقاط : 42263

البعيد عن العين بعيد عن القلب Empty
مُساهمةموضوع: رد: البعيد عن العين بعيد عن القلب   البعيد عن العين بعيد عن القلب Emptyالأربعاء 20 مايو 2009 - 9:48

انت تقصد التقل ياايمن انه بيزيد الحب هو فعلا التقل بيخلى فى شويه شطه بس اللى بيحب عمرة مايقدر يبعد عن حبيبه بس علشان انا اعرفك كويس جداا ياااايمن بقولك اللى انت بتفكر فيه بتعمله يعنى لو انت عايز تبعد هتبعد حتى لو انت بتحب حب جنون ولو انت عايز تقرب هتقرب بحساب بس ليه البعد مادام فى حب لاكن لو حب من غير امل يبقى يلعن الحب اللى يتعب صاحبع وفى الاخر ابعد عن الحب وغنيله ولو بتحب بجد خليه حب شرعى علشان يعيش طول العمر لاكن لو الحكايه خلصت وظهرت حكايه جديدة وتقال عن الحكايه اللى قبلها لعب عيال يبقى هتفضل فى لعب عيال لحد ماتقع فى شر اعمالك وداين تدان بسكوته
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
الزعيم "صاحب المنتدى"
الزعيم
Admin

رقم لعضوية : 1
احترام قوانين المنتدى : 100%

نقاط : 47201

البعيد عن العين بعيد عن القلب Empty
مُساهمةموضوع: رد: البعيد عن العين بعيد عن القلب   البعيد عن العين بعيد عن القلب Emptyالخميس 21 مايو 2009 - 19:30

هههههخخخخ حلوة تقع فى شر أعمالك إنتى سمعتى المثل اللى قال مايقع إلا الشاطر
وانا طول عمرى شاطر بس لما جربت البعد لقيت الخصم مولع مش شطة بس
بس يلا الواحد بيرجع ويقول سيبك من الكلام الطايش ده وعيش الحقيقة وهو إن الواحد لازم يتعدل أحسن مش بسبب الوقوع فى الشر ولكن عشان داين تدان

شكرا بسكوتة على المواضيع الهايلة دى

elarabaway

AA
البعيد عن العين بعيد عن القلب 93657
اختر توقعيك من هنا

Ayman Elarabaway
[size=10]البعيد عن العين بعيد عن القلب Awz3[/size]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
BOSYCAT
عضو مشارك
عضو مشارك
BOSYCAT

احترام قوانين المنتدى : 75%

نقاط : 42263

البعيد عن العين بعيد عن القلب Empty
مُساهمةموضوع: رد: البعيد عن العين بعيد عن القلب   البعيد عن العين بعيد عن القلب Emptyالجمعة 22 مايو 2009 - 12:42

اه سمعت عن المثل اللى بيقول مايقع الا الشاطر بس مش علطول هتفضل شاااطر وبلاش الثقة دى ان كيدهن عظيم ولا ايه وداين تدان وبلاش هخليه اكتر من الشطة اتنيل دا انت اللى بتكون شطه ههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أمير الحب
عضو مميز
عضو مميز


رقم لعضوية : 1000000
احترام قوانين المنتدى : 100%

نقاط : 42637

البعيد عن العين بعيد عن القلب Empty
مُساهمةموضوع: رد: البعيد عن العين بعيد عن القلب   البعيد عن العين بعيد عن القلب Emptyالأحد 24 مايو 2009 - 14:13

ههههههههه حوار صريح ومفيد بس بس أكيد أيمن لما يلقى حد عاوز أو ميال عليه بالحب أكيد قال كده.. وانا منكرش إن كيدهن عظيم ولكن الراجل أعقل من المرأة شوية وممكن يكيدهم بفهلوة شوية لان المرأة دآئما فى ميول للرجل حتى ولو "متغاظة منه شوية" ههه بس أرجع وأفول الكلام كله عادى بس نعمل ايه؟
لازم نعمل حساب لكل حاجة والتوسط أحسن بكتير فى كل حاجة وبلاش الواحد يتغر
ولو الغرور اللى فيه هوا إنه بيعمل حساب أكتر وبيعرف يدخل من زوايا محدش يقدر يخشها

"أمير الحب"
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
BOSYCAT
عضو مشارك
عضو مشارك
BOSYCAT

احترام قوانين المنتدى : 75%

نقاط : 42263

البعيد عن العين بعيد عن القلب Empty
مُساهمةموضوع: رد: البعيد عن العين بعيد عن القلب   البعيد عن العين بعيد عن القلب Emptyالأحد 24 مايو 2009 - 19:07

مرسى يامير الحب على مرورك الجميل وفعلا خير الامور الوسط بس ايمن لو لقى واحدة بتحبه بقى لازم يحترمها ماهو مش زنبها ان هى حبت ولا يحاسبها ويقول دى انسانه مش كويسه علشان استخدمت حقها فى الحب ويبدا بقى فى التقل والشطة ماهو برضة طباخ السم بيدوق وهتجيله واحدة هتعمل فيه اللى عمله فى غيرها وهتخليه شطه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
الزعيم "صاحب المنتدى"
الزعيم
Admin

رقم لعضوية : 1
احترام قوانين المنتدى : 100%

نقاط : 47201

البعيد عن العين بعيد عن القلب Empty
مُساهمةموضوع: رد: البعيد عن العين بعيد عن القلب   البعيد عن العين بعيد عن القلب Emptyالأحد 31 مايو 2009 - 0:15

كلامكم مظبوط ومن غير شطة فأنا أحترم الرأى والرأى الآخر
صح الكلام بس كلامى هوا هوا ممكن اكون مش متافهم فى ذلك ولكن ذلك هوا انطباعى الدائم
وممكن اقتنع بتجاهل الكلام ده بس فعلا ده حقيقى عنى وانا صريح

AA
البعيد عن العين بعيد عن القلب 93657
اختر توقعيك من هنا

Ayman Elarabaway
[size=10]البعيد عن العين بعيد عن القلب Awz3[/size]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
BOSYCAT
عضو مشارك
عضو مشارك
BOSYCAT

احترام قوانين المنتدى : 75%

نقاط : 42263

البعيد عن العين بعيد عن القلب Empty
مُساهمةموضوع: رد: البعيد عن العين بعيد عن القلب   البعيد عن العين بعيد عن القلب Emptyالأحد 31 مايو 2009 - 9:13

ههههههههههههههههه عارفة يايمن ياعينى ياعينى على صراحتك ايه يابنى دة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
الزعيم "صاحب المنتدى"
الزعيم
Admin

رقم لعضوية : 1
احترام قوانين المنتدى : 100%

نقاط : 47201

البعيد عن العين بعيد عن القلب Empty
مُساهمةموضوع: رد: البعيد عن العين بعيد عن القلب   البعيد عن العين بعيد عن القلب Emptyالثلاثاء 12 يونيو 2018 - 16:31

كل عام وانتم بخير

واكيد انا اتغيرت بس للاحسن وبحب كل الناس

AA
البعيد عن العين بعيد عن القلب 93657
اختر توقعيك من هنا

Ayman Elarabaway
[size=10]البعيد عن العين بعيد عن القلب Awz3[/size]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
البعيد عن العين بعيد عن القلب
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
أيمن العرباوى  :: المنتديات العامة :: الحوار والكلمة-
انتقل الى: